Dreamy/lo-fi/electro

Image

Eftersom jag inte orkar göra något annat än att halvglo på kunskapskanalen och slöa så tänkte jag att man iaf kan sätta ihop en liten playlist. Efter att Iceage mfl spelat klart igår så rörde jag mig hemåt. Men eftersom det var helgdag med spårbyggen så blev det en lång promenad istället för bekväm varm vagn och två ynka timmars sömn som belöning innan jobbet. Segt.

Lista iaf med både gammalt och seminytt (för mig iaf).

Dreamy/lo-fi/electro

~ av Glenn på april 9, 2012.

Kommentera

 
