Stormen Emil

Igår natt gick jag ut på min vanliga musikrunda. Utanför dörren regnade det lite men inte så farligt tänkte jag. När jag väl nått Johanneberg så hade jag förstått att jag var mitt i en storm. Piskande regn. Nu i efterhand har jag fått veta att den hette Emil. Det är tydligen norska meterologinstitutet som sätter namnen. Men klär man sig i lager så går det ganska bra. Bäst just nu Selebrities – 46th & Bliss och Puro Instinct – Slivers Of You.

~ av Glenn på januari 4, 2012.

Kommentera

 
