Gott bröd och Klonoa

macka

Idag äter jag tre stycken mackor med västerbottenost och tomat. Det är dock brödet som gör det så bra och receptet finns här.

Igår beställde jag remaken av Klonoa från play.com. Det ska bli väldigt trevligt att få återbesöka den världen med sin charmiga musik och dialog. Det var ju ändå elva år sedan sist.

~ av Glenn på maj 28, 2009.

4 svar to “Gott bröd och Klonoa”

  1. Åh det där brödet verkar ju jättegott. Så himla smart kombination av pålägg med. Jag skulle gärna vilja testa det brödet. Tack för en bra blogg.

  2. Tack tack, jo jag gillar brödet väldigt mycket och det är inte alls svårt att baka, kolla receptet bara🙂

  3. Funderar på att köpa det spelet, men lite annat har väl kommit i vägen.

  4. Det är ju rätt billigt på play.com så har du cash över så tycker jag du ska slå till. det är varken långt eller direkt svårt men väldigt mysigt plattformsspel.

Kommentera

 
