MGS4 idag

Hade jag kunnat välja hade jag inte jobbat idag. Tiden fram till 14:45 då jag slutar mitt jobb kommer kännas som en mindre evighet. För på EB games ligger ju mitt exemplar av Metal gear Solid 4 vilket tillhör en av mina absoluta favoritserier. Jag har fortfarande sjukt mycket kvar att göra I GTA IV men det spelet får nu göra plats för Solid Snakes sista strid.

Det finns dock även ett annat spel som jag är lite pepp på att spela och det är Capcoms Commando 3 (inte att förväxla med Commandos 3)som släpptes förra veckan på Playstation Network. Av filmer att dömma ser det ut att vara det perfekta liret i co-operation över nätet. Neo Contra var det senaste spelet jag lirade som kör samma stil (även om jag misstänker att neo Contra är aningen svårare än vad Commando 3) och det spelet var fasligt kul med sina hysteriska bossar och galna action-moment.

~ av Glenn på juni 12, 2008.

3 svar to “MGS4 idag”

  1. Commando 3, har aldrig hört talas om det verkar småkul, har det släppts på psn?

  2. Japp! Finns uppe och vi borde köpa den och lira ihop!

  3. kan vi väl göra🙂

Kommentera

 
