Ratchet & Clank

Idag kom mitt Ratchet & Clank: Tools of destruction i brevlådan. Jag har ännu bara spelat första banan vilket är samma bana som i demo-versionen (vilket betyder att jag redan klarat den tjugo gånger innan) men det hela bådar gott. Jag får dock även i fullversionen dras med det skumma valet att ge Ratchet gröna byxor samt kolsvarta ögonbryn. Detta beror på att mitt PS3 är japanskt och att spelet då tror att jag är en japan som gillar gröna byxor framför blåa och svarta ögonbryn istället för bruna. varför Insomniac har gjort så här förstår jag inte riktigt, speciellt inte när mitt spel dessutom är från USA. Men det är ingen som stör direkt. Märkligt bara att de envisas att göra spelet på det viset istället för att göra så den känner av vilket språk jag har PS3n inställt på. Spelet är dock annars helt på engelska.

Jag återkommer med åsikt efter jag klarat det.

~ av Glenn på april 4, 2008.

Kommentera

 
