Playstation Home

Playstation Home (gamersyde.com)

Home ska tydligen få ännu ett ansiktslyft. Sony har gett betatestarna ett gäng bilder och frågat dem om hur de tycker Home Square ska se ut. Personligen hade jag röstat på den gröna skogsvarianten eller Tokyostilen. Men jag tycker samtidigt att man skulle kunna få välja emellan två eller tre stycken olika miljöer att bo i. Visst är den nuvarande modellen snygg med all sin lyx, renhet och supermodern design, men hade det funnits ett val att kunna bo mer normalt bland betonghus, trånga gränder och parker så hade jag valt det direkt. dock verkar det ju ta sin lilla tid att få ordning på den nuvarnade designen av Home så jag kanske inte ska hoppas på några val av bostadsomgivning än iaf. Om Sony ens ska kunna komma i närheten av alla funktioner som Xbox Live har så får de snart lansera Home för öppen beta-test, detta börjar verkligen dra ut på tiden tycker jag. Jag hoppas också att man kan få till sitt rum på ett sätt så att det ser ut som någon faktiskt bor där (det vill säga aningen stökigt). Jag är jäkligt pepp på hela Home-konceptet men det börjar nu bli smått segt att vänta på att skiten ska dyka upp.

~ av Glenn på mars 18, 2008.

Kommentera

 
