Gearbox nya Aliens

colonial marines

Denna bild är en av de första som kommit på Gearboxs nya spel Aliens: Colonial Marines. Av bilderna att dömma ser grafiken överlag väldigt bra ut, det är dock svårt att se vad som kan vara riktigt gameplay och vad som är förrenderat . Facehuggerbilden ser tyvärr för bra ut för att vara ”in game” enligt min mening. Spelet bygger på den andra filmen i Alien-serien.

Resten av de ganska kasst inscannade bilderna kan ses här.

~ av Glenn på februari 20, 2008.

3 svar to “Gearbox nya Aliens”

  1. Skulle säga att jag inte håller med dig. Den hoppande fittan kan mkt väl vara ingame min vän

    Illafall vad vi hoppas

  2. Det är ju isåfall en sjukt snygg modell, ljuset faller ju helt naturligt på den med. Undrar om det blir extreme close up på den då ifall den sätter sig på ens ansikte:/

  3. Blir det sådär snyggt kommer jag kissa ner mig av rädsla, jag minns hur rädd jag blev när jag blev attackerad av facehuggers i Alien: trilogy till playstation 1.🙂

Kommentera

 
