Lego, världens bästa leksak

Twin peaks lego

När jag ändå varit inne på Lego i tidigare inlägg så tycker jag ni borde kolla in brothers-brick.com som har galet kreativa saker att titta på. De flesta kan nog gissa vad bilden ovan föreställer (om man inte redan sett bildens namn).

Jag tror jag ska leta upp min back med Lego.

~ av Glenn på januari 18, 2008.

2 svar to “Lego, världens bästa leksak”

  1. 😀 Twin Peaks!

  2. Man borde han en legofestival hos någon! Alla tar med lego så bygger man kul och snygga saker.

Kommentera

 
