Slut på rymdäventyret

Mario galaxy earth

Nu har jag i princip klarat Super Mario Galaxy. Hundratvå stjärnor avklarade känns som en siffra jag kan nöja mig med just nu. Resten (om det nu inte är vissa jag missat totalt) är på korean-nivå enligt mig, eller så är det mitt tålamod som inte räcker till. Att ha samlat ihop nittiotre mynt av hundra för att sedan råka dö på något nedsligt sätt blir för mycket för mig. Då stänger jag av och känner mig lite irriterad. Jag erkänner dock, jag är ingen hårdkärnad spelare. Man fick dock ett intressant löfte ifall man klarade av x antal stjärnor till, men jag är rädd att om jag nu satsar stenhårt på att verkligen klara av det, att jag sedan möts av en fisig belöning som tex den man fick efter att ha klarat uppgiften med guldmannen i Twilight Princess. Då blir jag sur.

~ av Glenn på januari 5, 2008.

Kommentera

 
