Var finns boken?

Helena Blomqvist

Den här bilden är tagen ur Helena Blomqvists ”The dark planet”, en konstbok som gavs ut förra året. jag har sökt på google och i bokbutiker på nätet men jag hittar ingen information om var man kan köpa den. Jag tycker dom bilder jag sett är helt fantastiska och det jag läst om boken är att den ska vara fint utgiven med bra papper och ha ett speciellt sätt i hur man bläddrar. Är det någon som vet var man kan få tag på boken så tipsa gärna.

~ av Glenn på december 12, 2007.

2 svar to “Var finns boken?”

  1. jag köpte boken på kulturhuset i sthlm efter hennes utställning där. det var i sommras, men de kanske har den kvar.

    boken är jättefin!
    hoppas du hittar den.
    //Agnes

  2. Jag fick den faktiskt som julklapp så det iaf någon som hittade den🙂
    Älskar bilderna i den, vill rama in allihopa.

Kommentera

 
