Åter till Utrecht

Utrecht

På fredag åker jag återigen till Utrecht i Holland för att hälsa på min kära vän Filip. Som uppdrag ska jag ta med mig lingonsylt, snus och ett par Cheap Mondaysbyxor, alla nästan omöjliga att få tag på i det låga landet. Jag ska vara där i nästan en vecka så jag ska försöka besöka lite museum och utställningar när jag är där. Amsterdam har ju mycket man kan titta på och jag missade massor förra gången jag var där. FOAM fotografimuseum vill jag se, Van Gogh museumet samt Amsterdams botaniska trädgård.

De holländska kakorna är lätt bäst.

~ av Glenn på december 12, 2007.

Kommentera

 
